Kurér i København tilbyder effektive logistikløsninger til din virksomhed

Har du og din virksomhed brug for en hurtig, sikker og fleksibel fragtløsning til attraktive og konkurrencedygtige priser?

 

Hos Mini Express tilbyder de professionel kurértransport i København og alle andre steder i landet til erhverv, der har behov for en pålidelig samarbejdspartner til at løse både faste og forfaldne forsendelsesopgaver.

 

Distributionen kan foregå på tværs af lokale såvel som nationale grænser; så uanset om du skal have fragtet en palle fra Nordvest til Østerbro, eller om du skal have en pakke fra Storkøbenhavn til Aarhus V, sørger kuréren for, at leveringen sker til den aftalte tid på det aftalte sted – hver gang.

 

Det er ikke kun i København og omegn, at Mini Express’ kurérer har base. I og med at firmaet tilbyder kurérkørsel på hele Sjælland og i Jylland, har de et utal af franchisetagere fordelt over hele landet og rundt om i Europa.

 

Det gør, at selskabet kan tilbyde dig og din virksomhed en unik tilgængelighed og fleksibilitet, så de altid er der for dig, når du har brug for dem – uanset tid på døgnet, ugen og året.

Enkeltopgaver og distribution

Mange anvender en kurér i København til at fragte enkelte breve eller pakker til en given modtager adresse. Men selvom der ofte er tale om enkeltopgaver, er det imidlertid stadig muligt at  indgå en fast distributionsaftale med Mini Express, så jeres varer eller andre typer af forsendelser afhentes og leveres på faste og forudbestemte tidspunkter rundt om i landet eller i EU.

 

Ingen afstand eller opgave er for stor, og i årevis har kurérfirmaet løst en bred vifte af opgaver for erhvervslivet; fra enkeltstående leverancer af kontrakter og opsigelser til store godsforsendelser med paller og tonstunge ladninger.

 

Serviceniveauet er uovertruffent, og det er i bund og grund ikke kun deres services, men også deres kerneværdier, der i særdeleshed gør Mini Express til en attraktiv samarbejdspartner.

Fortrolighed og punktlighed

Med mange års erfaring i transportbranchen har Mini Express en unik forståelse og respekt for, at flere af deres kunders opgaver kræver fleksibilitet, fortrolighed og punktlighed. Det er især i tilfælde, hvor kontrakter, værdipapirer eller opsigelser af medarbejdere skal leveres og underskrives direkte ved modtagelsen, at en kurér er er et langt mere sikkert og effektiv valg.

Uanset leverancens format, foregår den nemlig fra dør til dør. Det vil sige, at når du retter henvendelse til Mini Express, står en af deres erfarne kurérer klar på den valgte adresse i løbet af 60 minutter til at tage imod din forsendelse, som herefter leveres direkte og rettidigt i hånden på modtageren.

Med kurértransport undgår du og din virksomhed således, at vigtige forsendelser bliver lost in transit, som man ellers risikerer, når man benytter sig af de almindelige og nationalt-etablerede fragt- og distributionsselskaber.